PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=107377}

Mechanik

El Maquinista
7,6 138 729
ocen
7,6 10 1 138729
6,7 21
ocen krytyków
Mechanik
powrót do forum filmu Mechanik

Chwileczkę

ocenił(a) film na 7

Jestem tuż po obejrzeniu Mechanika i pierwsza nota, jaką mu wystawiłem, to 5.
Po głębszej refleksji, zmieniłem na 7. Dlaczego?
Myślę, że zbędnie zasugerowałem się, iż ten film to drugi Fight Club. Nie wspominając już o opisie filmu na portalu, który psuje całą intrygę z Ivanem. Opis powinien być zmieniony no film traci przez niego na odbiorze. Dziękuję...

ocenił(a) film na 8
doskosieczuje

Fakt, może się wydawać że to 2 Fight Club i w gruncie rzeczy te filmy są do siebie b. podobne, więc pewnie wiele osób ocenia czy ogląda film przez jakiś pryzmat. Po zastanowieniu chyba jednak każdy widzi, że to dwie zupełnie inne produkcje. Z jednej strony Fight Club jest bardzo zaskakujący, ale z drugiej w Mechaniku przyczyna wizji Trevora jest chyba dużo głębsza i przez sam wygląd Reznika bardziej mu współczujemy.
Co do opisu - nie da rady tego jakoś zmienić czy zgłosić do poprawki?

Aaa, za oceny Batmana, Mody na Sukces i login jesteś u mnie na wielkim propsie :P

ocenił(a) film na 8
doskosieczuje

słabizna, Piła miażdży wszystko!

ocenił(a) film na 8
doskosieczuje

ja tak bliżej końca filmu pomyślałam "no całkiem spoko, ale bez szału", jednak podobnie później zmieniłam zdanie, głównie dzięki rozwiązaniu historii, tak jak Flantrenite pisze "w Mechaniku przyczyna wizji Trevora jest chyba dużo głębsza", ja przez cały film zastanawiałam się do czego to wszystko zmierza i jakie zakończenie nas czeka, muszę przyznać, że pozytywne zaskoczenie, bo spodziewałam się czegoś bezsensownego

dodam, że nie czytałam recenzji itp., więc wiedziałam tylko tyle, co kiedyś mi się obiło o uszy, tzn. że miała to być bardzo dobra rola Bale'a

ocenił(a) film na 7
pauli05